|
Вічний,
якби зробив нормальний маркетолог? Подивився би на ціни на абони у Донецьку, Харкові, Дніпрі, Одессі, трохи додав би з урахуванням більшої платоспроможності киян, потім би організував "витік" інформації жесь на Шуріку, аби на такий собі фокус-групі оцінити реакцію на ціни. Ну а за її результатами згодом вже й приймав офіційне рішення - затверджував би ціни, політику знижок, бонусів за відвідання матчів і т.д.
Варто зазначити, що в Києві народ, з одного боку, не дуже звик купляти абони, більше того, навіть коли кроти переїхали на свою Донбас-Арену, в перший сезон вони щось біля 9..10 тисяч абонів продали, що загало не набагато більше, ніж було на їхньому РСК.У Харкові теж сезонних тікетів продається не 20 тисяч, а щось біля 10..15 тисяч). Але в Харкові і Донецьку активно рекламують матчі, значно кращі системи продажу квитків, і як результат - на тертій сезон експлуатації піздаарени продано було 25 тисяч абонів, що складає майже половину її місткості, у Харкові - десь третина загальної місткості - по абонах.
Та й менталітет більшості наших уболівальників такий - нахуя мені платити over 1000 грн за постійні, хай навіть найкращі, місця, адже заповнено стадіон буде лише на 2..5 матчах в сезоні, а на решті ігор, навіть якщо я піду на них - можна буде купити квиток на сектор і так. Адже й на Динамо 29-й сектор не заповнювався на 100% на кожній грі, те саме буде і на Олімпійському.
Крім того, ще не вирішено багато проблем навколо стадіону, які заважають нормальному відвідуванню ігор, і яж не як не сприяють "рекламі" абонів. Якщо б у клубі дійсно думали над зростанням кліькості проданих сезонних тікетів(а це наразі найголовніша тенденція у Європі) - тоді й цінова політика, як на мене, мала б бути більш лояльною. А так - люди вже на новий стадіон подивилися, ефект "новізни" зникає потроху, а абони ще купувати не звикли,і тут їм хєрась - а ось вам ціна. Звісно, реакція негативна навіть у завсідників стадіону Динамо. Звичайно, і за таких цін якусь кількість абонів буде продано - може навіть тисяч 10..12 (з урахуванням ультрас), що десь вдвічи-втричі більше, ніж було на Динамо, але на загальну відвідуваність то не дуже вплине, нажаль. Відповідно, на матчі буде ходити десь 20..40 тисяч(окрім "топових"). Чи могло б бути більше за умов іншої цінової політики, або чи більшим був би прибуток клубу за умов більш лояльного ціноутворення на абони та агресивної реклами(аби збільшити число проданих абонів та середню відвідувансть) - оце дійсно цікаві питання. Бо наразі абони купують лише фанати, і, судячи з їхньої реакції тут, і на шуріку - ціни їх не дуже задовільняють, тож наврядчи вони(ціни) задовільнятимуть "не фанатів", адже ходити на футбол в нас досі "нє модно", на відміну від "пива в спортбарі".
|