141655,
Клоун їбучий)
Ткнув, що два з трьох тверджень відверта хуйня, відповів посиланням на повноваження КСУ, яка взагалі не входить в ланку судів, а є окремим судом зі спеціальною компетенцією.
Так слухай сюди, про трійку. Оскільки це положення не є юридично визначеним, а більше політологічним, то в українській теорії держави і права існують наступні думки:
Базовий принцип розподілення гілок влади.
Тоді туда входять Голова ВРУ, Прем'єр-міністр та Голова Верховного суду.
Але це корява система, бо в нас парламентсько-презилентська республіка і Президент має значні повноваження, а не весільний генерал, як в класичних парламентських.
До того ж, що Голова Верховного суду, що Голова КСУ (якщо тобі вже так до дущі) за повноваженнями не надто відрізняється від рядового судді цього суду. І рішення там приймаються колегіально,а не однооособово Головою.
Тому вчені-правники не вносять Голов судів до твоєї омріяної трійки.
Плюс, існує принцип передачі виконання повноважень на випадок смерті, хвороби і т.д. Так от жоден суддя не отримає повноважень інших гілок, навіть на короткий термін.
Тому в Україні в трійку входять Президент, Голова ВРУ та Прем'єр-міністр.
Консенсусу щодо черговості в трійки немає, але це справа десята.