# 127287, Фунтик   05.12.2018 14:46:59

127274,
Цитата:
скандинавы это как раз ростки социализма. капиталисты наели так много жирка что решили таки выдать обездоленным.
У норгов геть не соціалізм на відміну від сусідів.
Можу ще прикладів дати: Китай і США.
За некитайську машину в Китаї драконівські мита, а в США хоч і менші, но ти заїбешся сертифікувати і платити за це.

Звісно, краще було б, щоб в Україні побудували заводи виробники і через це відбулося здешевлення. Але у нас невеликий за європейськими мірками ринок для цього, а не експорт в Європу треба увійти в митний союз.

Цитата:
бухло вообще ограничивается чисто искусственно
Зрозуміло. Про що я і кажу: кожна країна щось обмежує і часто штучно. Хто бухло, хто нерухомість, хто автівки.

Цитата:
огда противники блях рассказывают про налоги (которых с топлива акциза идет в 10 раз больше чем с импорта машин)
Звичайний піздьож бляхарів.
Ставка акцизу на паливо - 213,5 євро за 1000 літрів.
Візьми калькулятор і вирахуй скільки треба проїхати км, щоб відбити умовні 2500 тисячі євро несплачені за розмитнення.
Це ми навіть не беремо до уваги той факт, що велика кількість бляшанок заправляється у нелегалів (благо, їх останнім часом попритисли).

Цитата:
меня удивляет эта логика. а давайте на весь импорт ебанем налог 100-200% а еще лучше закроемся железным занавесом и не будет никаких дефицитов.

я вот думаю - как это у нас в 2012-13 по 15 ярдов в минус улетало в год и без всяких блях.

у нас сейчас плавающий курс. если валюты начинает не хватать, курс поднимается, импорт уменьшается, баланс восстанавливается.
кроме того, одна новая машина стоит как 5-10 блях. то есть когда звучит "накопи на нормальную машину" и при этом аргумент якобы чтобы валюта не улетала из страны - извините, но кто-то пиздит.
Те що був дефіцит без блях, не підстава його влаштовувати з бляхами.
Звісно відновиться, але постраждає життєвоважливий імпорт, прискориться інфляція.
І все заради того, щоб вася поїздив на 10-річному мерині?

Та пішов він нахуй: у нас в Конституції ніде не прописано, що держава гарантує дешеві авта(паливо, бухло і т.д.), ну і в передвиборчій програмі ні у кого я не зустрічав.

Це мені нагадує інший рух пришиблених паркувальників: зробіть мені багато безкоштовних парковок для моєї бляхи і небляхи в центрі міста і саме біля моєї улюбленої клумби, бо я плачу податки.

Ну і бляхарі користуються соціальними благами - відновленими дорогами за які врешті решт взялися, недоплачуючи за це, бо статті наповнення дорожного фонду чітко виписані, і пиздьож бляхаря, що він перекриває ПДФО чи єдиним податком несплату мита - для тупих лохів.


Guron
Я ж пояснював, і поясню ще раз: Канада, США і Мексика утворюють спеціальну митну зону по автівкам - усі вироблені у них поставляються один-одному без мит.
І це зрозуміло, тому що в процесі виробництва сплачується куди більше податків і індіанець Джон-Оленяче вухо в Вінніпезі, Ерік Макмафферті в Техасі і Рацль Гонзалес і Мехіко, мають з того работу і не зайобують владу соцдопомогою.

Тому податки сплачуються просто раніше, а не несплачуються взагалі.

Щодо твого самообслуговування - то будь-ласка, якщо тобі хочеться позайобуватись. Тільки я не до кінця вірю, що у вас будь-хто в гаражі має право ремонтувати тобі двигун на СО.

Copyright ©2011, Гостевая 29 Сектора