# 127271, Фунтик   04.12.2018 22:34:36

127155,

Цитата:
если к примеру новая машина стоит изначально 10к$, вы ее купили за 12-13к со всеми налогами
так вот идеи комми это - вот нихуя, будьте любезны заплатить 25к, чтобы накормить пролетариат. ибо машина это роскошь и позволить ее может только успешный человек. вот именно такой вариант сейчас предложили бляхерам. ну спасибо хоть 100-150%, раньше было вообще в разы, а старше 7-8 лет вообще нельзя. но это подачка а не перемога.
По-перше, я тобі, як людина, що пропрацювала 5 років в автомобільному бізнесі, відкрию одну маленьку таємницю щодо нових машин: їхня інвойсова вартість украй невелика.
Більшість з моделів на ринку завозиться у межах 8-16 тисяч євро, відповідно і ПДВ, і ввізне мито сплачується з невеликої інвойсової ціни.
Все інше - дилерська маржа. І вона просто кісмас у нас.

По-друге, кожна країна сама вирішує, що у них дешеве, а що дороге. І в Норвегії і Сінгапурі, мита набагато більші за наші не тому, що годують пролетаріат.
Чомусь бляхарі не вимагають одочасно підняти мита до європейських на тютюн і бухло.
Цитата:
в том время как в цивилизованных странах растаможка стоит хуйню, недельную зарплату, иногда вообще из ЕС в ЕС расматаживать не нужно. и даже из сша довольно умеренный процент.
и машина это тупо расходная жоповозка, которую обычный средний гражданин может менять чуть ли не как у нас мобильники, раз в пару-тройку-пятерку лет, не особо запариваясь.
Маніпуляція. Тому що ці країни-виробники авто чи входять у митний союз. У всіх країнах-невиробниках суттєві мита, бо інакше значна частина грошей буде просто осідати в країнах-виробниках, створюючи дефіцит торгового балансу.

І як ви не можете зрозуміти, що оту різницю між їхним і нашим розмитненням бюргер чи мес'є сплачує вже через 3-4 роки у вигляді ТО та екологічного податку? І чим далі, тим більше платить.

Цитата:
все эти платежи сделаны для того, чтобы люди обновляли машины почаще. потому что у автопроизводителей ЕС должна быть работа. потому что европейцы - люди не понтовитые и если машина гоняет 15-20 лет и особо не скрипит, могут и не морочиться с ее заменой.
ну и плюс экология, но это второстепенно.
Чудова логіка. Тобто купити одну машину на 5 років і розмитнити у нас, це дорожче, ніж купити 2 (ну, нехай 1,5) плюс проходити ТО і сплачувати екологічний збір там за тіж 5 років?

Щодо стимуляції - все зрозуміло. Непрямими методами завжди ефективніше стимулювати, бо високий мультиплікатор додаткова собівартості.
У нас, на жаль, поки що адвалорними податками регулюють.


На завершення: я не проти зменшення мит за умови впровадження екологічного податку і ТО.

Copyright ©2011, Гостевая 29 Сектора